5 ویژگی بهترین متخصص ایمپلنت دندان در غرب تهران

بهترین متخصص ایمپلنت دندان

متخصص ایمپلنت دندان در غرب تهران

بهترین قیمت با کمترین زمان

جراحی ایمپلنت دندان روشی است که در آن یک دندان مصنوعی جایگزین دندان از دست رفته می شود. در این روش یک اباتمنت (پایه فلزی) در داخل لثه قرار می گیرد تا به استخوان فک متصل شود. پس از مدتی تاج دندان کاملا مشابه دندان طبیعی روی این پایه قرار می گیرد.

جراحی ایمپلنت دندان در تهران می تواند جایگزین دندان مصنوعی یا حتی بریج شود. زمانی که چندین دندان از دست رفته باشد، امکان قرار دادن بریج دندان وجود ندارد.
بنابراین بهترین گزینه ایمپلنت دندان است. اما برای این کار باید به بهترین متخصص ایمپلنت دندان مراجعه کنید.

 

متخصص ایمپلنت دندان در غرب تهران
متخصص ایمپلنت دندان در غرب تهران

چرا انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران مهم است؟

جراحی ایمپلنت دندان یک عمل کاملا تخصصی است که البته نیاز به تجربه متخصص فک و صورت دارد. روش جراحی ایمپلنت دندان به نوع ایمپلنت و وضعیت استخوان فک بیمار بستگی دارد.

در این جراحی خطرات و عوارضی وجود دارد که متخصص فک و صورت باید از آنها آگاه باشد. حمایت از استخوان فک از پایه یا پایه فلزی مهم است. اگر استخوان فک بیمار ضعیف باشد، نمی تواند فشار دندان ایمپلنت را تحمل کند. به همین دلیل ایمپلنت های دندانی از کار می افتند و استخوان فک آسیب می بیند.

بنابراین، انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران بسیار مهم است. جراحان مجرب با توجه به معایناتی که باید قبل از جراحی انجام شود، مشکلات استخوان فک را برطرف می کنند.

چه افرادی کاندیدای مناسب برای کاشت دندان می باشند

انتهای ریشه دندان های طبیعی به فک می رسد. به همین دلیل آنها مقاوم هستند و اگر به درستی از آنها مراقبت کنید می توانند حتی تا آخر عمر سالم و بی نقص بمانند. در مورد ایمپلنت دندان، اگر به متخصص ایمپلنت دندان با سابقه درخشان مراجعه کنید، مطمئناً نتیجه رضایت بخش خواهد بود.

در این موارد می توانید برای ایمپلنت دندان خود اقدام کنید:

  • شما یک یا چند دندان را از دست داده اید.
  • استخوان فک سالم و عاری از بیماری است.
  • عفونت لثه یا آبسه نداشته باشید.
  • بافت دهان باید سالم و بدون مالاریا باشد.

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران چه کسی است؟

جراح ایمپلنت دندان کسی نیست که فقط آخرین مرحله کاشت دندان را انجام دهد. بلکه این فرد باید در سه مرحله در کار خود مهارت کافی داشته باشد. این سه مرحله عبارتند از:

  • انجام معاینات دندان و فک قبل از جراحی ایمپلنت
  • داشتن مهارت کافی در کاشت دندان
  • توانایی بررسی و رفع مشکلات مربوط به ایمپلنت های دندانی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران در صورت انجام ایمپلنت دندان با مشکلاتی مانند آسیب به استخوان فک، سایر دندان ها و رگ های خونی مواجه نخواهد شد.
ناتوانی برخی از جراحان فک و صورت در کاشت دندان مشکلات جبران ناپذیری را ایجاد می کند.

آسیب عصبی باعث درد شدید در سایر دندان ها، لثه ها و حتی لب ها و چانه می شود. از سوی دیگر، مشکلات سینوس نیز ممکن است در نتیجه ایمپلنت های دندانی نادرست رخ دهد.

هنگامی که جراح ایمپلنت در تهران پایه های ایمپلنت را در فک بالا قرار می دهد، باید از حفره های سینوسی نیز مراقبت کند.

در حالی که اگر جراح مهارت کافی نداشته باشد، حفره های سینوسی ممکن است به بیرون رانده شوند.

 

مهارت متخصص ایمپلنت دندان قبل از جراحی

همانطور که گفتیم بخشی از مهارت بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران مربوط به قبل از ایمپلنت دندان است.

بنابراین، متخصص باید مراحل زیر را به درستی برای بیماران و مراجعان انجام دهد:

معاینه دهان، فک و لثه بیمار

در جراحی ایمپلنت دندان، سه ناحیه از استخوان، دهان و لثه بیمار درگیر می شود. متخصص ایمپلنت الماس تهران بر این عقیده است که ابتدا باید استخوان فک بیمار معاینه شود. اگر فردی پوکی استخوان داشته باشد، نمی توان برای او جراحی ایمپلنت انجام داد.

زیرا بافت استخوان فک ضعیف است و از طرفی فشاری که از ناحیه دندان ایمپلنت به آن وارد می شود باعث شکسته شدن این استخوان می شود.

در واقع تراکم استخوان در استخوان ناحیه فک در جراحی ایمپلنت بسیار مهم است. به همین دلیل بررسی این استخوان و انجام تست پوکی استخوان برای معاینه مراجعین ضروری است.

از طرفی لثه های بیمار نیز باید معاینه شود. وجود آبسه درمان نشده یا هرگونه نشانه التهاب و عفونت در لثه نشان دهنده ناتوانی بیمار در کاشت ایمپلنت است. در این صورت کنترل بیماری لثه ضروری است.

 

بررسی سابقه پزشکی بیمار

وقتی از بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران صحبت می کنیم، به معنای شخصی است که حتی به سوابق پزشکی بیمار توجه می کند.

در واقع متخصص فک و صورت باید شرایط فیزیکی و نوع داروهایی که بیمار مصرف می کند را بررسی کند. در این موارد همکاری بیمار با جراح ایمپلنت نیز مهم است.
گاهی اوقات بیماران از بیان برخی حقایق خودداری می کنند.

به عنوان مثال، اگر فردی از داشتن بیماری قلبی یا ایمپلنت ارتوپدی در داخل فک امتناع کند، ممکن است در حین جراحی مشکلاتی ایجاد شود.

البته این مهارت و تأثیر گفتار متخصص فک و صورت است که باید بیمار را به گفتن حقیقت تشویق کند. در صورت بروز هر گونه عفونت یا التهاب ابتدا متخصص فک و صورت دارو تجویز می کند.

پیوند استخوان فک در صورت نیاز

انجام یک روش رادیولوژی تشخیصی به جراح ایمپلنت در تهران کمک می کند تا استخوان فک بیمار را قبل از جراحی معاینه کند. در صورت وجود استخوان کافی می توان جراحی را بدون هیچ مشکلی انجام داد.

اما زمانی که استخوان فک به هر دلیلی شکسته شود یا برای نگه داشتن ایمپلنت کافی نباشد، متخصص فک و صورت عمل پیوند استخوان را انجام می دهد.

جراحان ایمپلنت دندان از دو روش برای پیوند استخوان استفاده می کنند:

  • جراحی سینوس لیفت: برای درمان استخوان عمودی مولرهای فک بالا انجام می شود.
  • افزایش برجستگی: در این روش جراح ارتفاع و عرض استخوان فک را افزایش می دهد.

پس از انجام پیوند استخوان، باید منتظر بهبودی کامل بیمار قبل از انجام این ایمپلنت دندان بود.

 

بهترین متخصص ایمپلنت دندان
بهترین متخصص ایمپلنت دندان

داشتن مهارت کافی در کاشت دندان

دومین ویژگی بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران توانایی او در انجام جراحی است. هنگامی که مرحله قبل از جراحی با موفقیت به پایان رسید، جراح باید بتواند این مرحله را با موفقیت به پایان برساند. به طور کلی، بهترین جراح ایمپلنت دندان باید مهارت های زیر را برای کاشت دندان داشته باشد:

توانایی کنترل درد بیمار در حین جراحی

یکی از دلایلی که برخی از بیماران از انجام جراحی ایمپلنت امتناع می ورزند ترس از درد حین جراحی است. این جراحی سرپایی با بی حسی موضعی، آرام بخش یا بیهوشی عمومی انجام می شود.

توانایی متخصص فک و صورت در انتخاب بهترین روش کنترل درد یکی از مهارت های وی برای جراحی است.

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران به خوبی می داند که با بررسی وضعیت بیمار از چه روشی استفاده کند تا بیمار در حین جراحی احساس درد نکند.
گاهی اوقات نیازی به بیهوشی عمومی نیست و می توان جراحی را با بی حسی موضعی انجام داد.

 

توانایی کنترل خونریزی

هر جراحی با خونریزی همراه است. حتی در روش کاشت، لثه ها ممکن است به شدت خونریزی کنند.

البته متخصص فک و صورت هر بیماری مربوط به خون غیر قابل انعقاد یا کمبود شدید ویتامین K را از قبل بررسی می کند.

دو هفته قبل به بیمار گفته می شود که هیچ مسکنی مانند آی اس آی یا پروفن مصرف نکند.

سیگار کشیدن و سیگار کشیدن نیز ممکن است خونریزی را در طول جراحی ایمپلنت افزایش دهد. بنابراین بیمار باید حداقل ۲ هفته قبل از جراحی ایمپلنت سیگار را ترک کند.

متخصص ایمپلنت دندان الماس به جراحان توصیه می کند قبل از عمل از این موضوع آگاه باشند. اگر لثه ها به هر دلیلی خونریزی کرد، باید بتوانند آن را کنترل کنند.

 

کاشت اباتمنت در لثه

قسمت اصلی ایمپلنت دندان مربوط به قرار دادن اباتمنت در لثه است. بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران باید بتواند این پایه تیتانیومی را در داخل لثه طوری قرار دهد که به استخوان فک متصل شود. تنظیم فاصله اباتمنت از استخوان فک می تواند روند بهبود را تسریع کند.

از طرف دیگر در حین جراحی نباید به حفره های سینوسی بیمار آسیب وارد شود. ضربه زدن به استخوان فک باید در حد نیاز باشد. توانایی و مهارت متخصص فک و صورت می تواند در این مورد موثر باشد.

 

بخیه زدن لثه و تکمیل عمل جراحی

در پایان ایمپلنت دندان، بهترین جراح ایمپلنت دندان تهران باید لثه را طوری بخیه بزند که بیمار در روزهای بعد کمتر احساس درد کند.

البته بریدن لثه نباید زیاده روی کند. کافی است پایه فلزی را از آن عبور دهید.

جراحان ماهر از نخ های قابل جذب برای بخیه زدن لثه ها پس از جراحی استفاده می کنند که نیازی به کشیدن آنها نیست و این نخ ها جذب بدن می شود.

همچنین متخصص فک و صورت باید برای تسریع در بهبود وضعیت لثه، جلوگیری از عفونت و کاهش درد داروهایی را برای بیمار تجویز کند.

توصیه های لازم برای پیشگیری از عفونت لثه و کاهش روند بهبودی توسط متخصص فک و صورت به بیماران حائز اهمیت است.

 

معاینه لثه های بیمار قبل از گذاشتن تاج

قبل از اینکه جراح ایمپلنت الماس تهران تاج دندان را روی اباتمنت نصب کند، باید لثه بیمار را معاینه کند. در این زمان بیمار باید چندین بار به متخصص فک و صورت مراجعه کند.

متخصص فک و صورت با گرفتن تصاویر رادیولوژیک می تواند زمان بهبودی کامل و اتصال تاج دندان را تعیین کند.

در واقع جراح ایمپلنت تنها با گرفتن تصاویر رادیولوژیکی به اتصال پایه فلزی با استخوان فک پی می برد. پس از این کار می تواند تاج دندان را روی اباتمنت قرار دهد.

البته قبل از آن بررسی لثه های بیمار مهم است. اگر لثه عفونی شده باشد، تا زمان بهبود کامل تاج نباید روی پایه قرار گیرد. پس از گذراندن مرحله درمان، تاج روی پایه قرار می گیرد و درمان در اینجا به پایان می رسد.

 

معاینات بعد از ایمپلنت دندان

کار بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران به ایمپلنت دندان ختم نمی شود. در واقع بخش دیگری از وظایف او معاینات دوره ای دندان های بیماران است.

ابتدا تاج دندان بیمار باید از مواد با کیفیت بالا ساخته شود. در این صورت دوام آن تضمین شده و احتمال شکستگی تاج دندان کاهش می یابد.

در صورت احساس درد بیمار، متخصص فک و صورت باید با انجام معاینه علت را تشخیص داده و آن را درمان کند.

تورم لثه و صورت، کبودی پوست و لثه و خونریزی از مشکلات بعد از کاشت دندان است. البته بهترین جراح ایمپلنت دندان با مهارت خود قادر به حل این مشکلات است.

 

مزیت بازدید از بهترین کلینیک ایمپلنت دندان در تهران

هنگامی که برای کاشت دندان به بهترین کلینیک ایمپلنت دندان در تهران مراجعه می کنید، قطعا با مشکلات کمتری برای دندان های خود مواجه خواهید شد.

به گفته بیش از ۹۵ درصد از بیماران، ایمپلنت های دندانی با وجود چنین متخصصانی موفقیت آمیز هستند.

برای مثال سیگار کشیدن بلافاصله بعد از جراحی ایمپلنت یکی از دلایل شکست این جراحی است. ضمناً بیماران باید حداقل تا ۲ ماه از استعمال دخانیات خودداری کنند.

اگر اباتمنت نتواند به استخوان فک جوش بخورد، ایمپلنت موفقیت آمیز نخواهد بود. در چنین مواردی، متخصص ایمپلنت دندان باید جراحی را ترمیم و تکرار کند.

 

ترمیم و جراحی مجدد ایمپلنت دندان

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران ابتدا پایه قبلی را برمی دارد تا یک جراحی ناموفق را به یک جراحی موفق تبدیل کند. استخوان فک را تمیز می کند و در صورت لزوم جراحی استخوان فک را دوباره انجام می دهد. پس از سه ماه، پایه ایمپلنت داخل لثه بیمار قرار می گیرد.

در این مدت بیمار موظف به رعایت بهداشت دهان و دندان برای جلوگیری از هرگونه التهاب و عفونت در لثه است.

همکاری بیمار با جراح ایمپلنت می تواند از مرحله ترمیم و کاشت مجدد دندان جلوگیری کند. به شرطی که بیمار از دندان ایمپلنت مانند یک دندان طبیعی مراقبت کند.

شکستن مواد سخت با دندان ها (یخ، آب نبات و …) باعث شکسته شدن تاج دندان و فشار دادن پایه ایمپلنت به استخوان فک می شود. اگر بیمار تمام توصیه های جراح ایمپلنت را به درستی رعایت کند، نیازی به جراحی ایمپلنت دیگری نیست.

 

توصیه های بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران به بیماران

به گفته بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران ، بیماران پس از کاشت دندان باید توصیه های زیر را رعایت کنند:

از مصرف غذاهای رنگی مانند چای، قهوه و آب میوه های غلیظ خودداری کنید.

برای جلوگیری از عفونت لثه، غذاهای سرد و گرم را با فاصله حداقل یک ساعت بخورید.

استفاده از دهانشویه حداقل یک بار در هفته ضروری است. برای جلوگیری از عفونت لثه استفاده از محلول نمک و آب ۳ بار در ماه موثر است.

مسواک زدن و نخ دندان کشیدن برای حفظ سلامت دهان و دندان ضروری است که در مورد ایمپلنت دندان نیز مهم است.

best dental implant specialist in Istanbul

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x