اصلاح طرح لبخند – دندانپزشکی زیبایی غرب تهران

اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند غرب تهران

حاصل هماهنگی و هارمونی اجزاء صورت و شکل دندان ها لبخند زیباست .

نقش لبخند بر اعتماد به نفس و احترام به خود انکارناپذیر نیست. بنابراین بهبود لبخند یکی از سودمندترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که می‌توان انجام داد.

عواملی که در انتخاب طرح لبخند موثر است

اصلاح طرح لبخند

  1.  شکل صورت
  2.  انتظارات شخصی
  3.  سن و جنس

در هنگام مشاوره ، دندانپزشک زیبایی تمامی این عوامل را در نظر خواهد گرفت و طرح لبخند ویژه ای را پیشنهاد خواهد کرد.

انجام اصلاح طرح لبخند در غرب تهران

هر نوع درمان دندانپزشکی می باشد که تاثیر بر زیباتر شدن لبخند دارند.

حاصل هماهنگی و هارمونی اجزاء صورت و شکل دندان ها لبخند زیباست .

روش های سنتی و فقط در حد ساکت کردن درد دندان درمان می شدند و مباحث زیبایی و زیبا شناسی جایگاهی در میان درمان های دندانپزشکی نداشتند

مبحث طراحی لبخند چند سالی است که به طور گسترده در حال پیگیری و پیشرفت می باشد.

نقش لبخند بر اعتماد به نفس و احترام به خود انکارناپذیر نیست. بنابراین بهبود لبخند یکی از سودمندترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که می‌توان انجام داد.

چه افرادی می‌توانند از فرایند طراحی لبخند استفاده کنند؟

اگر هر یک از موارد زیر باعث ناراحتی و خجالت‌ شما شده است، می‌توانید از فرایند طراحی لبخند بهره بگیرید:

  • پوسیدگی و یا لب پر شدن دندان
  • تغییر رنگ دندان
  • دندان کج
  • فاصله بین دندان‌ها
  • نداشتن دندان

اصلاح طرح لبخند اضولی دارد که می بایست به آن دقت داشت

اگر خطی که از لبه برنده دندانهای قدامی فک بالا عبور میکند می بایست در حین لبخند موازی لبه پایین باشد یک لبخند زیبا را تشکیل می دهد.

خط لب بالا در حین لبخند می بایست از محل اتصال لبه لثه به دندانها عبور کند.

در یک لبخند زیبا عمق فضاهای بین دندانی در لبه برنده دندان ها از نسبت های خاصی می بایست پیروی کند.

درحالت نرمال ، لبه دندان های قدامی فک بالا می بایست ۱ تا ۱/۵ میلی متر جلوتر و پایین تر از لبه دندانهای فک پایین باشد.

لبخند زیبا

مقدار دیده شده لبه برنده دندانهای قدامی فک بالا در حالت استراحت لب ، ۳-۲ میلیمتر باشد.

اصلاح طرح لبخند
اصلاح طرح لبخند

انواع مختلف طرح لبخند

لبخند عاقلانه

در این نوع لبخند لبه دندانهای قدامی در یک خط مستقیم قرار میگیرند. این نوع لبخند نشان دهنده هوش و بلوغ است .

زیرا در سنین پایین دندانها به یک اندازه نیستند ولی وقتی سن بالاتر می رود و لبه دندانها ساییده میشود ، اندازه آنها یکسان می شود و لذا معمولا دندانهایی که در یک خط مستقیم قرار گرفته اند نشان دهنده بلوغ عقل و خبرگی است.

لبخند جوانی

در این نوع لبخند دو دندان جلو ، بطور مشخص بلندتر از دو دندان کنار خود هستند. این نوع طرح لبخند نشانه جوانی و جسارت است و همچنین میتواند نشان دهنده گرمی و صمیمیت باشد. در کسانی که لبهای برجسته دارند این نوع طرح لبخند زیباتر است.

لبخند اسپرت

این نوع طرح لبخند بین دو نوع طرح لبخند قبلی است. دو دندان جلو بلند تر از دندانهای کناری است. این لبخند نشان دهنده غیر جدی و غیر رسمی بودن است.

انواع روش های اصلاح طرح لبخند :

لبخند هالیوودی

این سیستم طراحی لبخند با تغییر رنگ های بسیار بالا و کاملاً سفید که مخصوص هنرپیشگان هالیوودی می باشد،

طراحی لبخند توسط سیستم لمینت های بدون تراش

لومینیرز به عنوان یک برند تجاری و منحصر به فرد مطرح می باشد و انجام این روش به طرق مختلف و با توجه به متریال استفاده شده ، ونیر های فوق نازک و کم تراش دندان نیز می توان از آن نام برد که امروزه در جدیدترین متدها به عنوان نام کلی کانتکت لنز از آنها یاد می شود،

لازم به ذکر است که این لمینت ها بسیار نازک بوده ودر عین حال حداکثر زیبایی و مقاومت را دارا می باشند.

طراحی لبخند توسط لمینت های با تراش های اندک

مواد اولیه به کار رفته شامل سرامیک های نانو کریستالی بوده که با داشتن حداکثر زیبایی و مقاومت بالا نهایت رضایت در لبخند را برای شما فراهم می آورد.در این روش طراحی لبخند با کمترین میزان تراش (کمتر از حد مینای دندان) می توان نهایت زیبایی را در طراحی لبخند، مشاهده نمود.

طراحی لبخند توسط لمینت های کامپوزیتی

این روش طراحی لبخند توسط دندانپزشک در مطب انجام می گیرد و امکان اتمام طراحی لبخند شما در یک جلسه میسر می باشد. لازم به ذکر است که این روش کامپوزیت ونیر ( لامینت ) پس از پایان نیاز به چند جلسه پالیش کردن جهت تثبیت رنگ دارد.

انواع روکش های دندانی و طراحی لبخند

ساخت روکش و پروتزهای دندانی با زیبایی حداکثری و به جای فلزهای موجود دندانپزشکی توانسته است از مشکلات رایج روکش های قبلی بکاهد. همچنین از تعداد جلسات مراجعه جهت امتحان و تست روکش کاسته شده و تنها در یک جلسه پس از قالبگیری قابل تحویل می باشد.

طراحی لبخند توسط روکش های کریستالی

در این نوع روکش ها، بازسازی ظاهر شفاف و ترانسلوسنت مینای طبیعی دندان در عین مقاومت بالا، صد در صد امکان پذیر میباشد. این روش یک انقلاب در زمینه ساخت و طراحی روکش های دندانی در دندانپزشکی می باشد.

در مورد دندانهایی که کاملا نامرتب می باشند و یا دارای تغییر رنگهای شدید می باشند و یا تحت درمان ریشه ( عصب کشی ) قرار گرفته اند مناسب تر می باشد.

نوعی از روکش های تمام سرامیک می باشد که طول عمر بسیار بالا و زیبایی فوق العاده و کیفیت مطلوب دارند. همانند روکش های زیرکونیا ظاهری فوق العاده دارند که شباهت بی نظیر با دندان های طبیعی را دارا می باشند. این روش طراحی لبخند باید دندان کاملا تراش بخورد .

طراحی لبخند توسط ارتودنسی دندان

تقریبا بهترین روش درمان نیز هست. چراکه هیچگونه تغییر یا دست کاری در سطوح دندانی ایجاد نمی شود و کاملا مناسب دندان هایی می باشد که کاملا خوشرنگ و زیبا هستند و فقط دچار نامرتبی می باشند که با انجام روش ارتودنسی مرتب می شوند .

طراحی لبخند و جراحی لثه

در اکثر این موارد امکان طراحی لبخند توسط جراحی لثه در مطب یا توسط لیزر امکان پذیر می باشد و با وجود سادگی درمان و انجام در یک جلسه ، نتیجه ای غیر قابل توصیف در بر دارد.

در بسیاری از موارد دندان ها بسیار کوتاه می باشند و بخش لثه ای آنها توسط لثه بیش ار حد پوشیده شده است ، این موارد به لبخند لثه ای یا Gummy Smile معروف می باشند .

طراحی لبخند و جراحی فک و صورت

در این مورد جراحى فک مى باشد که در این روش استخوان فک جابجا مى شود تا در موقعیت ایده ال قرار گیرد.گاهى مشکل زیبایى لبخند مربوط به عقب یا جلوبودن فک است ، در این شرایط نمى توان با روشهایى مثل ارتودنسى یا لامینیت موقعیت دندانها را اصلاح کرد

فتوگرافی طراحی لبخند

با عکاسی حرفه ای و دقیق از دندانها و صورت شما، در همان لحظه امکان بازبینی لبخند طراحی شده را به ما می دهد. هدف ما رضایت شما و تمایز حداکثری می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x